LinkedIn: qüestió de prestigi

La xarxa professional per excel·lència. LinkedIn no és el millor lloc per trobar amics o compartir comentaris enginyosos, però sens dubte que és la millor plataforma per promocionar el nostre perfil professional i, de retruc, el prestigi de la nostra empresa o entitat.

Com a qualsevol xarxa social, hem d’entrar a LinkedIn amb criteri i actuar-hi estratègicament. Compartim uns quants consells per optimitzar el nostre perfil de LinkedIn i obtenir-ne el major rèdit professional possible:

1. Compartim informació verídica i actualitzada. La informació personal a LinkedIn ha de ser completa i respondre completament a la realitat. Recordem que la finalitat d’aquesta xarxa és fonamentalment buscar bons professionals, no impressionar les nostres amistats.

2. Contactes de prestigi. No és gaire rellevant la quantitat de contactes del nostre perfil, més aviat hem de tenir cura de la importància i prestigi dels professionals amb qui compartim les nostres dades.

3. Fer-se conegut a la xarxa. Tots hem practicat l’egosearching: buscar el nostre nom a Google. El més comú és que les primeres respostes siguin perfils de Facebook, cites d’altres webs o els resultats d’una cursa popular. Hem de procurar que entre els primers resultats figuri el nostre perfil de LinkedIn i per a això és important emplenar-hi correctament els camps identificatius i vincular-ne l’enllaç a la resta de perfils socials (Facebook, Google+ i Twitter, principalment).

4. Blocs i interaccions. Els blocs i grups de discussió de LinkedIn són un aparador immillorable per donar rellevància al nostre perfil i posicionar-nos com a professionals qualificats. Cas que tinguem un bloc propi, no oblidem vincular-lo a LinkedIn per tal que els nous posts apareguin al feed d’actualitzacions dels nostres contactes.

[Via Community’s Room]

Deixa un comentari