(A) Estudi de necessitats

Disseny del pla de presència corporativa 2.0 en funció de les característiques i dels objectius de l’empresa.

Per a les entitats que ofereixen productes o serveis, el principal avantatge és la generació de marca. El branding. Cal aconseguir humanitzar la marca mitjançant la web social, arribar als usuaris de tu a tu i en primera persona, això facilitarà el desenvolupament del marketing relacional, la reputació online i la fidelització.

Cal tenir en compte que als mitjans de participació social es concentren moltes converses, molts canals i molta gent;  i a les empreses i entitats, en canvi, hi ha poc temps. Nosaltres us oferim que la vostra comunicació sigui clara, transparent i tingui el suficient engagement perquè els usuaris vulguin interactuar amb la  marca.

Us oferim la gestió de la reputació en línia, comunicació corporativa, promoció de productes i esdeveniments, prevenció de crisis i atenció al client.

Anuncis

2 thoughts on “(A) Estudi de necessitats

  1. Hola ens presentem, formem part del món dels llibreters, ens agradaria saber la vostra opinió respecte a quines plataformes són més efectives per fidelitzar els nostres clients. Estem pensant en un blog, és bona idea? Gràcies per avançat

    • Molt bon dia i moltes gràcies per escriure’ns abans de res. Efectivament, un bloc és una molt bona idea per fidelitzar clients al voltant del vostre negoci i té l’avantatge a més de donar permanència als continguts que s’hi comparteixen. Us recomanaríem també en una primera fase crear pàgina corporativa de Facebook (ideal per cohesionar comunitat, convocar esdeveniments, etc.) i comptes de Twitter per a les informacions més immediates (llançaments editorials, canvis d’horaris, actes, etc.) i de Foursquare per fomentar la identificació i facilitar la geolocalització de l’establiment. Precisament a Comunica en xarxa tenim força experiència en el sector editorial i en el de les llibreries, així que us convidem a contactar amb nosaltres per tractar el vostre cas amb més detall. Fins aviat!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s