Noves eines de màrqueting per a les pàgines de Facebook

Més i millors opcions per a les pàgines d’entitats i empreses a Facebook. Segons confirma el bloc de desenvolupadors de la xarxa social líder del món, aquestes tres noves eines permeten programar publicacions sense necessitat de terceres aplicacions de l’estil de HootSuite; crear publicacions que no arribaran a ser visibles a la pàgina principal i que seran segmentades per a usuaris concrets per mitjà de campanyes de màrqueting; i la inclusió de la gestió de permisos que es concedeixen a aplicacions de tercers.

Sens dubte l’aplicació amb major potencial serà la de la programació de noves publicacions, que no només es podran preveure sinó que a més comptaran amb l’opció de reprogramar o fins i tot eliminar l’aparició del nou contingut. El popular Schedule és una funcionalitat bàsica per ajustar el ritme de publicació de nova informació amb les hores de més consum de la xarxa social, que normalment no coincideixen en l’horari laboral habitual dels gestors de la pàgina.

[Via Bloc de desenvolupadors de Facebook]

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s