Les claus per al creixement d’un bloc

El bloc corporatiu és una de les millors opcions per afavorir la participació dels nostres usuaris en base a continguts de qualitat que perduren en el temps més enllà d’actualitzacions (Facebook) o piulades (Twitter) de caràcter molt més efímer. Però aconseguir un bloc viu, amb trànsit de lectors i aportacions d’interès no és gens senzill. Aquestes són algunes de les tècniques que l’estrateg i consultor en socialmedia Víctor Martín destaca amb la finalitat d’incrementar el pes del nostre bloc:

Triar un tema. Escriure sobre matèries diferents provoca confusió entre els lectors, és més recomanble definir una temàtica concreta i contrbuir-hi amb regularitat.

Aprofitar les xarxes socials. Compartim els posts del bloc als nostres perfils de xarxes socials, especialment a Twitter i Facebook. Això permetrà que la comunitat augmenti en seguidors i aportarà nous lectors al bloc.

Llista de subscriptors. Proporcionar l’opció de subscripció al bloc per fidelitzar visitants i garantir que els propers articles els arribaran.

Escriure en altres blocs. Ser blocaire convidat optimitza la visibilitat de la nostra marca, ens obre a nous lectors i, si acompanyem la col·laboració amb enllaços a la nostra pàgina, ens aportarà flux de trànsit.

[Via Victor Martín]

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s