L’empresa que publica a la xarxa social arriba a un 50% més de clients

Recent estudi sobre màrqueting de continguts que evidencia l’efectivitat de l’ús de les eines automàtiques de publicació de contingut en xarxes socials. Concretament s’ha determinat que les empreses poden augmentar els seus impactes fins en un 50%. L’estudi ressalta que el que és realment important és augmentar la presència de contingut de qualitat en xarxes socials, i que les eines de publicació automàtica són un gran recolzament en aquesta fita.

Partint del bloc com a plataforma de generació de contingut de qualitat, l’ús de les xarxes socials provoca un evident efecte multiplicador. La filosofia és molt simple: com a més repercussió (lectures, opinions, redifusió, etc.) major visibilitat obtindrà. La conseqüència és un increment dels contactes gairebé sense feina afegida, ja que l’automatització de la distribució en els nostres comptes socials (del bloc al Facebook, del Facebook al Twitter, etc.) es pot automatitzar i fins i tot programar. Oli en un llum.

Font: Puromarketing

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s