Foursquare es renta la cara

La competència pressionava i Fourquare, el servei de localització web aplicat a les xarxes socials per a dispositius mòbils, s’ha modernitzat per no perdre el tren del mercat de la geolocalització compartida. O tal com diuen els seus gestors, s’ha “reinventat” per simplificar-se per a l’usuari i per facilitar la compartició d’experiències i l’assistència a l’hora de triar on anar.

Algunes de les millores introduïdes a Foursquare són les següents: simplificació de l’aplicació en tres pestanyes; el menú “Amics” ara conté presentacions de fotos grans i lliscants i mostra informació com ara tips, llistes i més check-ins; s’ha agilitzat en extrem l’opció de posar “M’agrada” i comentar l’activitat; la pestanya “Explorar” ara mostra amics que estan a prop i proporciona recomanacions personalitzades a prop, fins i tot abans de cercar; es permet agregar una biografia a la pestanya del propi perfil, a més de veure estadístiques, desplaçar-se per l’activitat de Foursquare i més; i, finalment, el check-in ara és molt més ràpid, només cal puntejar el botó superior dret sense importar en quina pestanya ens trobem.

Font: Foursquare

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s