Fancy, la competència de Pinterest enfocada al comerç electrònic

Si voleu compartir una imatge i, de pas, fer calaix, Pinterest ja no és la única opció. El nom de l’alternativa a la xarxa social de moda és Fancy, el site d’intercanvi d’imatges que ja compta més de dos milions de visitants únics per mes i que cada dia registra vendes per valor de més de 10 mil dòlars. Un excel·lents registres per a una xarxa relativament jove que ha aconseguit que cada dia s’hi afegeixen mig milió d’imatges noves.

Amb un clar enfocament cap al comerç electrònic, Fancy fomenta l’intercanvi comercial entre els seus usuaris amb una política de premis i incentius. Una bona alternativa si del que es tracta és de diversificar els canals de comercialització dels nostres productes en un entorn informal i de compra per impuls.

Font: Business Insider

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s