Els seguidors de Facebook, ambaixadors de la marca

Interessant estudi de Forrester sobre el retorn dels seguidors de Facebook. Segons avalua el treball The Facebook Factor, els seguidors de la xarxa social representen una actitud d’ambaixadors de la marca, amb un impacte xifrat en la inclinació a comprar i a recomanar la compra. En concret, l’estudi calcula que la probabilitat que el fan d’una companyia n’acabi sent client és 5,3 cops superior a un no fan, i la de que la recomani 4,7 cops.

Aquestes dades suposen un veritable baló d’oxigen per a Facebook, després que alguns grans anunciants com ara General Motors renunciessin a invertir-hi en publicitat basant-se en una suposada manca de retorn de la inversió.

Font: El blog de Enrique Dans

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s